Bebeğimi emerek uyutuyordum sonra ayağımda sallayıp yatağına yatırıyordum üç dört saat uyuyordu geceleri. Ama şu son dört gündür 40 dk sonra uyanıyor memeye alır almaz hemen geri uyuyor. Emerek uyuttuğum için böyle oluyormuş sanırım nasıl bıraktıracağım emzirerek uyutmayı. Ayağıma koyyorum sallıyorum ağlıyor yine meme istiyor. Dört aylık olacak bir hafta sonra. Benim gibi bir sorun yaşayan oldu mu