Çok şıkır şıkır olmak istemiyorum . Evdekilere baktım aslında kafamda bir seçenek var ama elbise alasımda var . Daha önce bir butikten aldım ama ucuz etin yahnisi yavan olurmuş kumaşı çok kötüydü onu iade ettim . Şimdi bunu buldum bilmiyorum beğendim gibi kırmızı ruj sürerim saçlarımıda doğal bir dalga yaparım diye düşündüm sizce elbise nasıl ? Daha iyi şuradan bulursun dediğiniz öneri varsa alabilirim bu arada
