Cemile45 Mrba kızlar benim 11 günlük bebeğim ishal olmuş kaç gündür devam ediyor sizce normal mi sizde yaşadınız mı, yardımcı olursanız sevinirim 🫠😇🥰
Hilena Normal değil. Sıvı kaybı çok tehlikeli yenidoğanlarda. Lütfen doktora götürün hızlıca. Pazartesi günü 1 aylık bebeğim ishal oldu 3 gündür hastanede yatıyor norovirüs kapmış banyo suyundan.