Kızlar az önce oğlum beni odasından resmen kovdu hadi uyu artık dedim diye bana anne sus çık git diyor 😅 diyorum hadi uyu artık yeter yoruldun bana kızıyor kapıyı gösterdi yeter diye bağırdı çık dedi 😅 şimdi komik geliyor ama yakında bu isyanlara başlar diye korkuyorum şuan 2 yaş sendromdan diye tahmin ediyorum bilen veya yaşayan var mı ne zaman patlama noktası oluyor ne zaman bitiyor yakında 25 ay bitecek