Kızlar 3 gün önce bir olaya üzülüp Ağladım ve bir anda sütüm gitti şuan moralim normal gayet iyiyim yiyorum içiyorum ama yinede sütüm gelmiyor ne yapmam lazım tecrübeli olanlar Yazar mısınız geri nasıl aktifleştirenilirim geliyor süt ama eskisi gibi değil