Iremnurr_mms_34 Kızlar bebelag gold kullanıyordum çok gaz yapınca doktor aptamil prosyneo önerdi sizce nasıl
CerenUmay Iremnurr_mms_34 kızım 2 yaşında mamayı 1 aydir bıraktık ama ilk başladığımız mama aptamil prosyneodu biz cook memnun kaldık hic gaz ya da rahatsızlık yapmadı kızımda
Nurrrrrr233 Biz kullanıyoruz canim gaz olmadi benim bebeğim zaten gazliydi mama ekstra çoğaltmadi ve bağırsaklarını mükemmel çalıştırdı
Iremnurr_mms_34 Nurrrrrr233 benim de bebeğim gazlı kendiliğinden canım doktor önerdi 3 kutu aldım bazıları iyi değil diyince sorayım dedim
Nurrrrrr233 Iremnurr_mms_34 Dene bi canım iyi yapmışsın her çocuk aynı olmuyor inşallah bir sıkıntı yaşamazsın