rege2105 Kızım 1 hafta önce aşı oldu 2 bacağından da. 4 aylık su an . İğne yapılan yer hem mor hemde böyle ceviz büyüklüğünde ikisinde de ur gibi bir şey oldu. Sizinde başınıza geldi mi ? Ne yapmalıyım önemli bir şey mi acaba