Son zamanlarda çok zorlanmaya başladım. Bebeğim çok bağırıyor. Uçağa bindik, o kadar çok bağırdı ki arka koltukta oturan bir beyefendi uffladı . Bir şey demediler ama çok rahatsız oldu yakınımızdakiler. Ben çok sinirleniyorum geriliyorum. Normalde de gürültüden hiç hoşlanmazdım. Gerginliğimi bastırıyorum, onunla vakit geçirmeye çalışıyorum ama ev işleri, temizlik. Tek başımayım. Haftada bir de kayınvalidemin evini temizliyorum. Muhtemelen depresyonda olduğum içinde gece uyanmalarına gürültüye daha duyarlı hale geldim. Ama hayat ne zaman kolaylaşacak?