NehirK10 merhaba anneler ben 3 hafta önce normal doğum yaptım ve dikişlerim var. Dikişlerimde enfeksiyon var ve çok acıyor. Doktora gittim ve bana batiqon ve oksizinc yazdı. Bu ilaçları kullanan var mı? Bebeğimi emziriyorum zararı olur mu?
Nurrrrrr233 Zararı olucagini düşünmüyorum ilk baş bende emziriyordum baticon kullanmıştım bir sıkıntı olmadı
NehirK10 Nurrrrrr233 teşekkür ederim 💗 bu arada baticon’u nasıl kullanırım? pamuk kullanmam gerekiyor mu?
Nurrrrrr233 NehirK10 Rica ederim canım pamuk değilde gazlı bez kullanmıştım imkanın varsa onu kullan ❤️
NehirK10 Zln2152 merhaba 💗 dikişlerimde enfeksiyon olduğu için maalesef benimki yaklaşık 4 hafta sürdü
Zln2152 NehirK10 geçmiş olsun canım 💓☺️ Bende 12 gün oldu doğum yapalı dikişlerim halen aynı şekilde duruyor halen rahat oturamıyorum 🤦🏻♀️ ne zaman düşer acaba dikişler 😑
Zln2152 Fatihinannesi05 inşallah canım çok dikişim yok aslında ama bu kadar ağrı neyin nesi anlayamıyorum 🤦🏻♀️
Fatihinannesi05 Çok hareket ediyorsanıx gerçi biraz yürğmek bile dikişlerde baskı oluşturuyor onun ağrısı bende de öyleydi yani biraz yürüyüp hareket ettiğimde baskı olup ağrı oluyordu kalkmakta felan zorlanıyordum ama geçti çok şükür