Kızım 14 aylıkken hiç bir şey yoktu birden kusmaya başladı (bir kez) acil gittim de genel muayene sorun görmedi ama tedbir amaçlı röntgen çekildi ve zatürre deyip yatış yapıldı 😢 5 gün kaldık hastanede .. ama kızım da öksürük ateş vs hiç birşey yoktu sadece röntgen görüntüsünde tedavi aldı … bir şey duydum doğru mu diye merak ediyorum zatürre de ciğerde oluşan leke hiç gitmiyor mu ? Böyle bir şey başına gelen var mı acaba ?? Dr bile dinleme ile sorun yok çocukta görünüş olarak yok dedi sadece röntgen görüntüsü ile çıkarken toparlandı dedi ?? Aklıma takıldı yani şuan hala ciğerlerde o leke var mı ?