Kızlar bebeğim 2aylık.Emerken kafası ve ensesi su içinde kalıyor.Ne yapacağımı şaşırdım.Ağız mendiliyle basini ensesini kuruluyorum her saniye.Sirf bu yüzden emzirmek bana zor geliyor Bir yandan çocuğumun doymasi bir yandan terleyip hasta olması sorunu.Boyle olup çare bulan var mı?😪😪😪