Ben olsam 6-9 alirim ama yorumlara bakarak alıyorum ben. Mesela lcwde iki tulum aldım kısa, biri 18 aylık biri 12 aylık. 12 aylığı 18in yanına koyuyorum daha büyük duruyor. Ben kızıma her zaman 1 beden buyuk alıyorum. 1 ay falan azcik büyük geliyor ama sonra iyi oluyor