Kızlar merhaba saçlarımı yıllardır kısa kullanırım uzamasına asla tahammülüm yok 😅 Yakın zamanda tekrar kestiricem ama nasıl kestirsem sizce? En son bob şeklinde kestirmiştim gene mi aynı kestirsem yoksa düz küt mü olsa bilemedim? Ense civarında olacak fikirlerinizi bekliyorum 🌸