M_e_k Kizlar benim bebem her atak haftasina her gerilemeye takiliyo hakkini da veriyo sukur😭 sizinkiler de oyle mi? Bir de 8.ay uyku gerilemesinden nasil sag cikarim taktik acil😭 dis sancisi kabizlik uyku gerilemesi istahsizlik kombi yapti
[silindi] M_e_k 8. Aya 3 gün kaldı gerim gerim geriliyorum bir de uykusu daha ne gerileyecek çok merak ediyorum sjsjskdlsşa
Umutveannesi M_e_k uykuya direndikçe zorla uyutmaya çalışmayın inada binince sizde çocukta yıpranıyorsunuz 😂 uyumak istemiyor mu yatırmayın kendileri yorgunluktan bayılıyor bir yerden sonra. Bizimde 15-20 gün kadar sürmüştü. Ben inatlaşmadım hiç nasıl istiyorsa öyle yaptım yoksa daha kötü oluyor
Ipekerden1 M_e_k bana 4. Ay atagindan daha zor geldi neredeyse 2 3 hafta uyumadı diyebilirim gece yarım saatte bir kalktı şuan 10 aylığız yine bir atak bitmiyor yani uykuları güzel olmayan bebek daha çok etkileniyor galiba
M_e_k Umutveannesi ay ben lohusaligi atlatamadim mi ne.. o uyuyamayinca dipsiz kuyulara giriyom agliyom😭
Feyzus M_e_k vallahi 1 aydır çekiyorum 8 ay 8 günlüğüz diş sancısını atakmı bilemedim. Gece hiç kalkmadan uyuyan bebeğim sürekli kalkar oldu . Bı geçermi böyle mi gider bilmiyorum ama kendimi sürekli uykum bölündüğü için yorgun hissediyorum 🥲