Girlpower Ftttmm ben de var kızım küçükken almıştım dışarıda kullanmak için ama sayılı kullandım el düşünürseniz satabilirim
Dilaraaa2131 E bebekte muadili var onu aldım ben hem fiyatı daha uygun çok sevimli. Marka dışında aynı zaten ben tavsiye ederim heryere götürüyorum çantasıyla yanımızda oturuyor yemek yedirebiliyorum rahatça
Ftttmm Dilaraaa2131 bende evde ve dışarda kullanmak için düşünüyorum ev de küçük yer kaplamaz en azından diye
Ftttmm Sadeturkkahvesi sabitlemeden de kullanılabiliyo mu. Ya açıkçası evim küçük bir de bi yere giderken taşıması kolay olur diye düşündüm annemlere vs.
Sadeturkkahvesi Ftttmm bence çok mantıklı bende bahçede vs kullanmak için aldm ama şuan mama sandalyemden çok onu kullanıyorm Yere koyuyorm önüne be istiyosa koyuyorum takılıyo
Ftttmm Sadeturkkahvesi kullanıcı adınız da güzelmiş bu arada ama Türk kahvesini şekersiz içemeyenlerdenim 😂
yagmurkokusu_ Ftttmm evet portatif katlanabilen yazın çıkıyor bende trendyolda gezerken gördüm. Renginden dolayı tercih ettim minimono rengi hoşuma gitmedi.
Ftttmm yagmurkokusu_ çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için. Hiç hazır değilim ek gıdaya ama 5 ay 7 günlük kızım az kaldı gibi 🫠
Ftttmm Sadeturkkahvesi öyle bi kırdı kiiii 😂 en son ne zaman kahve içtim hatırlamıyorum o derece kırdı 😂😂
yagmurkokusu_ Ftttmm biz 4.5 aylıkken azar azar başladık 6 ay 21 günlüğüz yeni öğünlere geçtik ama yediği 3 kaşık anca zorlamıyorum da yer sofrası yaptığımda bizimle oturuyor bu dediğim mama sandalyesini kullanıyoruz.
Sadeturkkahvesi Ftttmm Şuan bunları tek tek ayırırken kahve içiyorum sjdjsjf yoksa cinnet ara sıra beynime vuruyo sjdjd
Ftttmm Sadeturkkahvesi biz daha oyuncak toplama aşamasına gelmedik 🥶 uyku problemi çözmeye çalışıyoruz efendim havuz problemleri halt etmiş yanında 😂😂