Kizlar 40 gunde azaldi 41 de tekrar kan oldu bir hafta falan oyle devam etti sonra kahvelesti dogum yapali 70 gün oldu hala az az kahveler kirmizilar geliyor ikinci ayda doktora sordum asiri ve parcacikli degilse normal dedi ama hala devam ediyor aranizda yasayan var mi ne zaman bitecek bu durum