Dolunayarad Evde bu aylarda nasıl gidiyorsunuz bebeklerinizi ben hala üşür diye Zıbın üstüne bir tane daha bir şey giydiriyorum aslında ev sıcak erkek bebek bile
midekoruyucu Dolunayarad kıs kollu zıbın üstüne tişörtle dışarı çıkıyoruz şuan. Az daha sıcaklasın tek zıbınla çıkıcaz İnşallah. Ama bizim ev serin hala evde uzun kollu zıbın üstüne tişört giyiyor 😂 kendi dolaptan bişey getiriyor mecbur o ne getirirse o 😂
Birberenannesi Dolunayarad kolsuz zıbın üstüne uzun kollu ince takım giydiriyorum. Kızım 11 aylık olmak üzere.
Zeynosileannis Dolunayarad zıbın üstüne uzun kollu ince tişört ve alt giyiyor. Bu havalar çok değişik ya dışarda bir yer serin üşüyoruz başka yer sıcak terliyoruz
Srpapatya Dolunayarad bizim ev serin canım iki kat giydiriyorum ama ikiside ince dışarı çıkarken tek kat üzerinede kapşonlu ince yelek akşam cikarsakta orta kalinlikta kapşonlu ceket alıyorum
Dolunayarad midekoruyucu hadi ya benimki daha 4 aylık bakalım o zamana banada getircekmi anne ben bunları giycem diye 😀
midekoruyucu Dolunayarad 😂 ah ah neler çekiyorum. İnan bana yapmasa daha iyi 😂 beğenmeyip değiştirtiyor bazen. Hazırlanmak öyle uzun sürüyor ki 😂
Cyerg Dolunayarad bu herkesin evin ısısına göre değişir herhalde, ben ince de olsa uzun kollu giydiriyorum mutlaka