gulbahcesi_ geçmiş olsun. Benim kızımda böyle başlayıp kocaman kocaman oluyordu, üzerleri şu topluyordu sertleşiyordu filan. Ben çevremde hiç görmedim. Ankara’da o kadar doktora gittik alerji testi yaptılar, elinden parça alıp incelemeye gönderdiler, her şeyi yaptılar yok yok yok. Şimdi iki buçuk yaşında bir senedir olmuyor. Her neyse geçti galiba. Sizinki minik duruyor ama sıcaktan bile olabilir bebeklerin cildi çok hassas. Başka doktora gösterme şansınız hiç yok mu