Merhaba hanımlar.
Bebeğinizi banyo sonrası ne ile nemlendiriyorsunuz?Ben bebek yağı kullanıyordum çevreden gözeneklerini tıkıyor sürme dediler.Bebeğim 2 aylık içeriği temiz bildiğiniz memnun kaldığınız nemlendirici var mı?günlük kullanıma uygun.Şampuan mustela kullanıyorum yenidoğan onun yağı nasıl birde kullanan varsa?