Duyulurum BuzluKahve kıyafetle mutlu olmaz mı? Benim oğlum yeni kıyafete çoraba bayılır yeni bir şey alınca hemen giymek ister 😄
Pikapikapikacuuu Gzdee__ Ben üstteki diyorum çünkü hava hafif serinken de üstüne hırkayla giyilir ama alttakini giymek için havanın çok sıcak olması lazım. Şuan kızımada en çok kullnadığım taytlı takımlar. Aşırı kullanışlı oluyor.