Kızlar topuk kanında ilkte sorun olup 2. De düzelen oldu mu hastanede aldialr sonra aile hekimi çağırdı aldı tiroid yüksek çıkmış dedi tekrar aldılar intte baktım kalıcı zeka geriliği yapıyormuş aile hekiminde ki ebemiz beni tanıyor şuan birşey yok sonucu bekliyoruz stres yapma dedi verdiğimizde de sarılıktı zaten 2. Cagirmasinda normaldi geçmişti sarılığı böyle olan var mı acaba