duyguxmiray iki günde bir evi süpürüyorum neredeyse hergun toz alıyorum, banyo lavabo kafama estikçe temizlerim ama hep toplu tutarim heryeri ,her pazartesi nevresim değiştiriyorum, oğlum uyudukça bir işe kaçıyorum, böyle idare ediyoruz,evim genelde toplu dağınık bırakmıyorum çok nadir tezgah üstü dağınık olabiliuo