Sadeturkkahvesi annem yatılı bebek baktı yıllarca hemde .Bebeğin gece bakımı anneme aitti .Tabi hastalıktır ateştir ister istemez bebeğin annesi geliyordu .Ama normalde hasta olmada gece anneme aitti .Sabah beraber uyanırlar bez değişimi vitaminleri varsa annem içirir ,kahvaltı yaptırır ,kıyafet ütüsü oyun oynaması komple annemdeydi bebeğe dair .İlk başta sadece bebek bakımı diyip te Ama bir müddet sonra maalesef bebek uyurken evi de bi toplayabilir misin olayına geçiyorlar .Sadece bebekse bebek .Ha hafta sonu ailecek kahvaltı yapmak istersiniz çocuklarınızla bebeğe bakan hanfendi sizinle beraber kahvaltı hazırlayabilir.Bebeği hastaneye götürürken sizinle gelecek,parka çıktığında sizinle ,yemeğe gittiğiniz de sizinle ya da bebekleri bakıcı ile evde bırakırsınız o şekilde isterseniz.Bebeklerin odasına bir yatak koyarsınız dolapta varsa iyi olur o kişi için .Bu şekilde ☺️