Oğlumun beklenen doğum tarihi 5 agustos . Ama 28 temmuz da doğdu. Dün akşamdan beri aşırı ağlama durumu var sakinleştirmek cok zor oluyor ? Ama sanki idrar ile ilgili bir sorun da olabilir gibi çünkü idrarini yapinca sustu gibi yanma falan mı var acaba yoksa atak mi hesaplayabilenler bakabilir mi ?