DenizinAnnessii benim kızım doğduğu anda itibaren meme reddine savaştım . Epey emzirmeye çalıştık almadı ebe bazı bebekelr böyle olabiliyor, benim ikinci çocuğumda böyleydi sağarak ver dedi. Ara da teklif et göğsünü dedi. 3 haftalıkken heralde emmeye başladı. Ama sonra bir ay geçti geçmedi tekrar meme reddi yaşadık. Zar zor idare ettim her yolu denedim bu sefer sıkıntıdan sütüm azaldı iyice almamaya başladı memeyi. Sonra kilo kaybı ve açlıktan ağladığı için mecburen mamaya geçtik. Ve sütüm kesildi. şuan 4 buçuk aylık . Gene sizin bebeğiniz bize nazaran biraz daha fazla emmiş. İnşaallah geri döner .