Bugün 11 aylık olduk normalde gece en fazla 2 defa falan uyanırdı ama 2 gündür saat başı kalkıyor belki yarım saatte bir kalkıyor emmeden de geri uyumuyor. Bu çocuk böyle değildi çok sık uyanmaya başladı. Dişlerimiz tabii arka arkaya geliyor sürekli kulakları ile oynuyor, bu süreç ne zaman geçiyor arkadaşlar.Uyku egıtımı de almıstık aslında ama tabı suan egıtımın e si yok