Kızlar bu mama suyu 40 derecede mi olacak bana 40 derece sıcak geliyor, kaynamış ılıtılmış su ile soğutuyorum onu sonra bileğime döküyorum gayet ılık oluyor. Yanlış mı yapıyorum böyle acaba soğuk mu oluyor, bebeğim iki günde bir yapıyor kakasını buna mı bağlamalı mıyım bilemedim doğru mu yapıyorum