cennetkokuluyavrum Hanimlar baslikta yazidgim urunu elektrik supurge takilarak kullanim saglaniyormus bebeklerine kullanan oldumu satis sitelerinde insanlar bebek aspiratorlerden daha iyi temizledigi yaziyor bu konuda fikir almak istiyorum 🤔
Strongmom7 cennetkokuluyavrum Evet iyi çekiyor baya ama ben bebeğime kullanmaya çekindim 1,5 yaşından sonra kullanıcam yani seneye kışa kısmet olursa bence çok küçük bebekler için uygun değil daha çok çocuklar için uygun
Serapsfb cennetkokuluyavrum ben kullaniyorum buyuk kolaylik eziyet ediomusuz cocuklara kendimiz cekerken makinanin dusuk ayarinda hic zorlanmadan hemen on saniyede mis gibi cekio pratik yika kullan
cennetkokuluyavrum Strongmom7 bende merak ettim kolaylik oluyormus ole yazmislar sitelerde bende alip kenara koyayim diye dusundum
cennetkokuluyavrum Aoaytm bir zarari olmuyor herhalde bebek aspitarleriyle cek cek gelmiyot arka yine gir gir ses geliuor 😔
Aoaytm cennetkokuluyavrum hiç biiiir zararı yok bebeğim 3 aylık daha 2,5 aydır her gün sabah duştan sonra mutlaka kullanırım
Keremikobayky cennetkokuluyavrum yorumlarda bir kaç kişi burun kanamasına sebep olduğunu yazmış ben korktum açıkcası otribebenin aspiratörünü kullanıyorum yedek uçları ve serum fizyolojik ile beraber takım almıştım
cennetkokuluyavrum Keremikobayky ayyy allah korusun ole okumadim hic bende o dedihinizden kulaniruum ama temizleme tam olmuyor iste
Snrbuse cennetkokuluyavrum bende kullanıyorum cok memnunum zaten süpürgeyi takınca öyle aşırı bi kuvvetli çekişi yok elinizi koyunca anlarsınız. Bence alın. Hem uzun ömürlü. Hemde uçlara para vermeye gerek kalmıyor.
cennetkokuluyavrum Snrbuse kolaylik olur bende alayim diurum ama kanama oluyormus kokrtum simdi bende
canikoko cennetkokuluyavrum ben de aldım ama zor oluyor her seferinde süpürge çıkarmak ki kablosuz süpürge kullanıyorum. Sonra otribebe tarzı olanlardan aldım bence aynı çekiyor. Hiç kullanmıyorum onu
cennetkokuluyavrum canikoko zor olur supurge makine cikar tak bende bebej aspirotrle temizleme yapirum oda temizlenmiyor bebegim huzursuz hep
Aoaytm cennetkokuluyavrum ay o hiç olmuyo yaaaa dışardaydım bi gün denemedim anam nefes kalmadı ve gelmiyor hiç
Aoaytm cennetkokuluyavrum Allah’ın izniyle bişey olmaz ki benim süpürgemin ayarı bile yok direk yüksekte çektim başlarda yavaş yavaş yaptım 1 ayı geçtiğinde rahatça kullandım
cennetkokuluyavrum Aoaytm bende alicam cunku dediginiz gibi temizlenmiyor sadece tereddutde kaldim kanama duyunca allah korsuun tesekkurler 🙏
Gly_87 cennetkokuluyavrum cok muhtesem bi urun,bende basta cekinmistm ama hic ole degilmis,kizim artik kendi kendine yapiyor 🤣🤣