Ayseguler1479 Eşim memur ben çalışmıyorum süt parası alabilir miyim nereye başvurmam gerek netten araştırdım benim durumumda olanlara verilmez diyor ne kadar doğrudur
Kitapkokusu Ayseguler1479 Memur olanlara süt parası vermiyorlar diye biliyorum yani bize o şekilde de söylediler. Sadece doğum parası alınabiliyormuş.
cennetkokuluyavrum Ayseguler1479 bende aradim sut parasi icin fakat 120 gun onden calisman olmasi gerkiuormus ben de isi birakali sene gectigi icin bana verilmedi ama esiniz arayip calisyorsa sorgulatabilrisiniz dediler