Mrb güzel anneler 10 gün sonra 15 aylık olacak bir oğlum var. 7 aylıkken desteksiz oturmaya başladı 10 aylıkken sıralamaya başladı 12 aylıkken de emeklemeyi öğrendi tek elinden tutunca çok rahat yürüyor hatta koşuyor , duvara tutunarak da kendi yürüyo ama tay tay durmuyor yürümüyor çok korkuyor mutlaka birisi elinden tutsun istiyor elini bıraktığımız anda yere oturuyor hep cesaretlendirmeye çalışıyoruz yürütmeye tay tay durdurmaya çalışıyoruz. Acaba çok üstüne düştüğümüzden mi yürümüyor kendi haline mi bırakmak lazım bebeği geç yürüyen anneler ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim ❤️