BozMoms merhaba, sezaryen sonrası doktorum eve gider gitmez korse kullanmaya başlamamı söylemişti bana ama bağlamalı olanlar değil külot korse olanlar. Ben pentiden almıştım. Dikişlerden dolayı ilk birkaçı gün L sonra M olarak devam ettim doktorum S giymemi söylemişti ama dikişlerden dolayı giyerken zorlanıyordum.