Ya ben de ayrıntılı bilgi almak istiyorum, benim kız da 10 aylık , ben örneğin sabah 50 ml labneli yumurta sarısı 40 ml meyve püresi 90 ml de formula süt içiriyorum. Öğlen 100 ml sebze veya bakliyat vs. püresi yine 90 ml sütle tamamlıyorum. Yanlış mı yapıyorum. Akşam cici bebe vs. Gece 12 gibi sadece 160 ml süt. Az mı çok mu , süt mü artsa mama mı artsa