Alparslan3413 Arkadaşlar esim eczaneden BESTİRON kan ilaci aldı ama sormamis üstünde 4-10 yaş yazio sizinkiler de öyle mi bebeğim 7 aylık hep sağlık ocağının kini kullandim malesef burdan görüp değiştirmek istedim
Linaamom Alparslan3413 evet öyle yazıyor kullanabilirsin doktor yazıyor zaten kilo başı 2 damla kullanılıyor
LadyGugu Alparslan3413 4 aylıkken doktor tavsiyesi ile kullanmaya başladık. Kilo başı 1 damla şeklinde verdik hep ve 1 yaş kan tahlillerinde demir değerleri çok iyi çıktı.
Doasmom Alparslan3413 bize de doktorumuz bestiron verdi. Tam 4 aylık olunca 6 kg -7damla olarak başlayacağız.