Mihradenzeyno Normal doğum esnasında bebeğin boynunun altında kıkırdak çatlaması oluşmuş, ama kaynadığını söyledi doktor. Bu durumu yaşayan var mı
Kayra_68_aksaray Mihradenzeyno normal doğum.yaprim.ama.boyle bir sorun olmadı ne oldu ya ne gibi bi tedavi uygulanıyor nasıl anlaşıldı bu durum
Senazz11 Mihradenzeyno çatladigini nerden anlamış kaynadığıni nerden anladı bende normal yaptım böyle bı sorun yaşamadım içinin rahat etmesi için başka bı doktors götür bence
Mihradenzeyno Kayra_68_aksaray kıkırdak çatlamış ve kaynamış, bir problem yok dedi ama içim hiç rahat değil,