incitanem3 Pastörize süt aldım şişede kaynattim ılıttım içerisine iki kaşık yoğurt koydum biraz dağıttım sonra kapağını kapatıp sarmaladim güzelce sabah baktım koyduğum gibi süt duruyor olmamış birazcik bile olmamış çok moralim bozuldu nasıl yapicam
Gryffindor incitanem3 Mayalık yoğurdu direkt sütün içine mi koydunuz yoksa ılımış sütle biraz açtınız mı?
efelinamoms incitanem3 canim firina koyup isitsan belki ise yarar bende bi ara tutmayinca petegin ustune koymustum durdukca tuttu
Masallavin incitanem3 Ben ocakta isittigim sütümü bi kaba bosaltip ilimasini bekliyorum. Serce parmagimla hafif kontrol ediyorum. Parmağımı isiracak kadar sicak deilse 2 litre sute 1 cay kasigi maya yoğurdu katip karistirip bi ortuyle sarip mayalanmasini bekliyorum. Inanin cok guzel oluyo :) yoğurt mayasinin ayarini yapmak gerek yoksa ekşir ve yogurt tutmaz.
incitanem3 Gryffindor iki kaşık yoğurdu direk ılık sütün içine koydum biraz içinde gezdirdim kaşıkla kapattım üstünü
Gryffindor incitanem3 Sıcaklıklarının yakın olması gerekirdi. Bir daha yaparsanız mayayı az bir sütle sıvı hale getirip öyle dökün. Elinizdeki şişeyi fırını biraz ısıtıp kapattıktan sonra bekletin bakalım umarım tekrar tutar.
Gryffindor incitanem3 Ondan da tutmamış olabilir. Bir daha yaparsanız ya komşudan isteyin ya da activia sade ile yapın.
tugbakaraer1 Daha tutmaz o çökelek yap isterseniz sayfamda var link koyayım bakarsınız isterseniz bu tarif hem ekşimiş yoğurtta ve tutmayan yoğurtta işe yarıyor
Gryffindor incitanem3 Evet tutuyor. Activia ile yaptığım zaman çok katı taş gibi bir yoğurt olmadı ama tuttu.
incitanem3 efelinamoms tamamdır denicem şimdi olmassa çökelek yapayım üstteki hanimefendinin attığı tarifle 🥰
berosunannesi incitanem3 işte böyle şeyler yaşamamak için yoğurt makinesi aldım dün yaptım sabaha taş gibi hazırlar 😍
Sekerpare_ incitanem3 İki saate yakın canım. Benim bir kere mayayı dolaba koyacaktım görümcem buzluğa koymuş dedi öyle mayala yaptım su gibi idi fırına koydum taş gibi oldu