Baklavanida benim bebeğim ilk dişini çıkartırken çok zorlanmisti ateşi 39 falan oluyordu dediğiniz gibi damagi kıl gibi beyaz göründü bı kaç gün içinde de direk çıkarmıştı dişini,dün de ikinci dişi çıktı ama çok şükür hem sakindi hemde ateşlenme huysuzlanma olmadı,çocuktan çocuğa değişen bı durum yani siz yinede gözlemleyin