HaticeY 44 günlük bebeğim gazını çıkaramıyorum bi türlü vicol kullandık iyi gelmedi zinco verdi doktor kullanan memnun kalan var mı
Askpare HaticeY çok işe yarıyo ilk 3 gün belli olmuyo ama sonra mükemmel kendi rahat rahat yapıyo yardım ederdim eskiden masajlar yağlar falan şimdi beşiğe bırakıyorum dönenceye bakarken hallediyor kendi 😄 darısı başına inş.
Yekta42 Bennn. Kesinlikle çok işe yaradı. 3 buçuk aylığız hâla devam ediyoruz 😍 hem alttan hem üsten çok rahat gaz çıkarıyor tavsiye ederim kullan💕 doktorum bana 6 damla önermişti sende öyle yap
Sabriyeillke Yekta42 bizde cok memnunuz sabah 4damla aksam 4damla veriyirum cok rahat gazini cikariyi
HaticeY Askpare Sabriyeillke Yekta42 ya hepiniz çok güzel yazmışsınız inşallah bizde de işe yarar bana da günde 3 kere verebilirsin dedi doktorumuz rahatlatır umarım🙏🙏