Naciyeylmz Bugün doktorumuz. Böle bir hastalığımız olduğunu söyledi.uc ay sonra kontrole gelin takip edin dedi önleniyor mu çok üzüldüm umarm hemen geçer
Elifsmotherr Naciyeylmz 3 yaşında şuan.1.5 yaşında endokrine gösterdim. Üniversite de tahliller yapıldı. Normal dediler daha da peşine düşmedim açıkçası. Sizin hangi değeriniz yüksek çıkmışti .
Keremulasss Merhaba paylaşımınızı gördüm bizde böyle bi sorun yaşıyoruz nasıl bir yol izlediniz acaba