Kucuksincap bezleri uzun süre bırakıyorlar depoda sonra bir takım deformasyonlar oluşuyor bezin yapısında bozulmalar oluyor çocukta işiyince iç katmandaki o pütür taneler çişle şişiyor gün yüzüne çıkıyor berbat birşey gerçekten iyice temizle bende molfix kullanıyoruz öyle bir sorun yaşamadık ama yengemin kullandığı bezlerde bir kaç sefer denk gelmiştim onların markasını bilmiyorum 🤷🏻♀️