Bizim 2 ayy 1 günlük ayni durumdayız bide artı olarak gazımız var ben her istediğinde meme veriyorum canim buna sanırım yapacak pek bişey yok sabirdan başka 🤦♀️🤦♀️ gece 11 gibi yatip sabah 10, 11 de uyandığım günlerimi cook özlüyorum 😁😁 ama bulunduğum durumdan da pişman değilim