Merhaba kızlar. Tuvalet eğitimine başlayalı 1.5 hafta oldu. Bebeğim çişini kakasını zaten söylüyordu bezi istemiyordu herhangi bir direniş vs yok. Ancak gündüz çok çok iyi giderken akşamüstü kaçırmalar oluyor. Gündüz 1-2 saatte bir çişini söylerken akşam 5 ten sonra saatte 2-3 defa çiş yapıyor doğal olarak tüm kaçırmalar o saatlere tekabül ediyor. Benzer bir durum yaşayan var mı ?