Benimki de uyumaz hatta uyanıkkem bile durmaz kıyametleri koparır kıpkırmızı olur ağlar o yüzden hiçbiryere çıkamıyorum hastane harici ondada çatlayacak gibi olana kadar ağlar maalesef sakinleşmiyor da eve geliyoruz hemen koşa koşa otomobil de sevmiyor 3. 5aylık evden eve bile gidemiyorum korkuma