Merhaba annelerim.Bebeğim 2 aylık oldu.Düşük doğum ağrılığı ile 38+3’de doğdu.2500 gr 47 cm ve baş çevresi 33 idi.Şu an 4500 gr 56 cm ve baş çevresi 37 olmuş.Bizim gibi minyon doğan bebekler yaşıtlarıyla arasındaki farkı ne zaman kapatıyor.Var mı bizim gibi minyon doğan bebişler.Nasıl gidiyor gelişimleri ?