Kızlar öncelikle hayirli sabahlar hepinize. Oğlum 18 aylık olacak az kaldı 17 aylık diyelim. Mama dede baba hadi gel ver diyor sadece. Bunları da canı isterse tabiki çoğu zaman hep suskun ve beni cagiracaksa, bir şey isteyecese bile ağlayarak yapıyor. Ablam da sürekli işte falancanin çocuğu 16 aylık konuşuyor işte seninki sadece mama mi diyebiliyor diye psikolojimi bozmaya çalışıyor. Çalışıyor diyorum çünkü ablamla aramız çocuk mevzuusundan dolayı zaten bozuk. Onun maalesef çocuğu olmadığı için oğlum doğduğundan beri bana yapmadığı demedigi şeyleri bırakmadı kıskançlıktan.. bu yüzden o da benim moralimi cok bozuyor. BİLEREK..
Sizin bebekleriniz nasıl ?