Dilara211 telsizi tavsiye etmem. Almışken kamera alin. Şahsi fikrim ise ayrı monitörlü kameralarin görüntü kalitesi düşük olsa da, daha pratik olmaları. wi-fi gerektirmemesi ise bunlari daha kullanışlı kılıyor. Nereye gitsem çantama atıyorum, tak çalıştır, basit oluyor.