Kızlar bugün oğlum tam 4.ayına girdi ama 4 gündür geceleri hic uyumuyor gündüzleride gep huysuz normalde geceleri bu kadar huysuzluğu yoktu ama 4 gündür ne uykumuz kaldı ne bişey cok ağlıyor gözlerinden yaşlar geliyor cok üzülüyorum:( bugün bide aşımız var ne yapacagiz bilmiyorum.Damakları acayip kaşınıyor sizce ondanmi böyle yapiyor yoksa atak denen illetmi buu😱