birpapatyaannesi YorgunAnne0716 bizde 11 ayligiz ama 8 aylik 2 kilo doğmuştuk🥰yani düzeltilmiş 10 aylık oluyor suan 9.300 kilomuz 73 cm boyumuz ayakta duruyor tek elinden tutunca rahat yürüyor yerdeyken koltuğa tutunup kalkıyor emekliyor bi babasına bi bana doğru 4 5 adım atıyor anne baba mama namnam bazende dede diyor 🌼❤️ek gida yemiyor bu ara hiç 2 disimiz var 🌸
Ysgl26 YorgunAnne0716 11 aylık 11 kilo 78 cm boyu. Emekliyor 1 aydır falan ,tutunup kalkmaya çalışıyo ama henüz başaramadı sanırım geç yürüyecek..baba dede mama meme gel diyor.arada bi anne gibi bişy diyor ama net değil o. Bugün kedi dedi 😆 baybay gel gel yapıyo 2 aydır falan ama hala alkış yapmadı..
Ysgl26 birpapatyaannesi hala düzeltilmiş ay olarak mı hesaplıyosunuz? Benim oğlum da 8 ay 2 kilo doğdu doktorumuz 4. Ayda gelişimi normal ayına göre olduğu için düzeltilmiş olarak söylemeyeceğiz artık demişti..
AsyaMerve38 12 aylık 10,30 kg 9 aylıkken emeklemeye başladı koltuklara tutunup çıkıyor adım atıyor yavaş yavaş artık ama henüz çok yeni daha bağımsız yürüyemiyor. Hızlı süründüğü için yorulunca hemen yere çöküp sürünmeyi tercih ediyor, Baba dede mama gibi cümleler kuruyor.
birpapatyaannesi Ysgl26 yok ya benim için gayet normal kızım burda öyle diyorlar ya o yüzden yazdım yoksa ben 4 ten değil doğduğundan beri normal görüyorum caniminicini❤️🥰🌼
WendyWu 10 aylık kız , 8.400 Gr. 74 cm , 2 haftadır emekliyor , adım arkadaşıyla destekle kendi yürüyor, beşikte falan kendi kalkıyor ayaklanip yatakta yürüyor. Formula sütü reddediyoruz ama ek gıdayı yiyoruz. Gereksiz ağlamalar var
Kadiminannesi58 10 aylık oğlum var 9 aylıkken adım atmaya başladı Şuan tam yürüyor anne baba mama Allah Allah diyor ek gıda az yiyor daha sık emmek istyor dişleri çıktı 5 tane dişimiz var🤗