Sevinc- Bebeğim kabızdı doktor damla verdi mamasını değiştirdi Aptamil conformil kullanıyoruz normale dönmüştü şimdi de cıvık kaka yapıyor böyle durumda olan var mı acaba?
EceDM Sevinc- cıvık olması normal. Su gibi degil, değil mi? Bir gunde beş defadan fazla olmasin diye biliyorum bir de.