O kadar çok böyle post görüyorum ki,hanımlar herkesin bebeğinin yapısı,tipi herşeyi farklıdır.Kimsenin bebeği aynı kiloda doğmuyor,fabrikadada üretilmediğinden artık lütfen bebekleriniizin kilosunu yarıştırmayı bırakın sağlıklı olsun yeter.Daha anne karnı postlarında başlıyor bu kilo meselesi.Kilolu çocuk sağlıklı demek mi yapmayın artık Allah aşkına.Sağlıklıysa şükredin