Arkadaşlar kızım 1 ay 2 günlük dünden beri öksürük baladı ama ateş ve burun akıntısı falan yok böyle 3 tane 4 tane art arda öldürüp duruyo çok iyi koruyorum soğuk almış gibi değil yarın kontrolumuz var gidince diycem doktora ama çok fena kafama takıldı hapşırık vardı doktor normal yenidoğanda da demişti ama öksürük korkuttu beni var mı bizle aynı durumda olan en azından yarına kadar içim rahat etse